Nov 9, 2009

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Okay, it's just tiring to see SPAMS in the comment box. Come on SPAMMERS, go somewhere else. I have other things to enjoy other than your stu*** SPAMS. What a bunch of JERKS.

Okay calm down process... teettttt...

I post some picture that Comel and I took when we were camping at Lata Kijang, N9.( months ago hahaha) If you just LOVE outdoor and can't live without it, please.. I beg you.. please go to Lata Kijang. There're a lot of breath taking scenes.

I read yin's blog. He wrote about keep asking himself a question whether his current state was better today than yesterday. Hey, guess what? I always ask myself the same question. I guess there're many people ask the same sh*t out there. Sometimes I wonder, will it change if I change the question to a statement.
Instead of " Will myself be better than yesterday?"

to " I want myself be better than yesterday!"

or to make it more extreme " I must be better than yesterday!"

I don't know whether that would change myself a lot and I am not that brave to try that theory alone. I guess myself is not ready to commit to such a big change. Perhaps it's the moment when we're not mentally ready but we want to move on and change, that's when that wonder jumps in. Perhaps.

One thing I know for sure, I had regrets in my life.So..

If my life tomorrow will not be better than today, I will make sure that regrets will not repeat themselves.

Lastly, enjoy the picture and PLEASE STOP SPAMMING BEFORE I GO NUT!









14 comments:

E said...

wow that must have been a hell of a field trip!
~
Eli
http://letsdolife.blogspot.com

Unknown said...

oh yeah, don't remind me that. I was almost die of laughing all day.

SureeN said...

i dont get it... nape xle letak link to your blog. slalu je not found not found..

Unknown said...

comel had the same problem and i don't know how to fix it. damn blogger!

yusufsilam said...

lawah frame

yusufislam said...

sebenarnya aku tak faham apa yang kau tulis.Tapi aku gembira kerana setiap hari aku cuba memahami apa yang kau tulis.semalam aku tahu sedikit esok aku tahu sedikit lusa aku tahu sedikit.hari ini aku tahu sedikit daripada semalam."terima kasih Tuhan".esok kupasti ku tahu sedikit dari hari ini."terima kasih Tuhan".Sebenarnya aku tak tau sangat bahasa inggeris yang baik seperti begini.Tuhan kau telah mengubah fikiran aku hari ini dari hari semalam aku bersyukur kepada kau.

yusufislam said...

semalam gambar dia tak ada frame hari ini ada frame.Terima kasih Tuhan.kemas sikit.

Unknown said...

bukan salah hang la. memang kekadang aku tulis lebih kepada aku sorang je yg paham kot. hahaha. bukan kau sorg yg x faham. hehehe

aku ringkaskan dalam BM yer. kadang2 aku tertanya sendiri 'adakah hari ini adalah lebih baik dari semalam? ' dari segi perilaku la sebenarnya. dan selalu aku tertanya sebeblum pergi kerja, adakah hari aku akan lebih baik dari semalam. lebih kepada perilaku juga. macam aku x maki orang, aku sembahnyang ikut waktu, aku senyum kt orang, aku bawak kete berhemah sket. aku x marah2 adik2 aku. iyer kadang2 perangai aku buruk. ooppss pecah rahsia.

tapi kadang2 aku terfikir, kalau aku tukar pertanyaan itu dengan pernyataan. akan berubahkah hidup aku. akan jadi lebih baik kah aku?

daripada setiap pagi aku tertaye2, apekah hari ni aku akan jadi lebih baik? mungkin lagi bagus kalau aku jadikan azam or semangat seperti

'hari neh, aku nak jadi baik dari semalam'

atau

'hari neh, aku mesti jadi lebih baik dari semalam'

kire lebih kepada usaha dari tertanya2. apekah aku akan lebih berubah ke arah kebaikan.

tapi malangnye aku x mampu nak berbuat sedemikian. untuk melakukannya dari hanya bertanya. mungkin diri aku tidak bersedia nak berubah. dan tinggalla aku hanya mampu tertanya2..

yusufislam said...

aku dah baca yin punya tu.maafkan

yusufislam said...

bersyukur kepada Tuhan.Tadi aku tak faham dia tulis.Tengok belum lagi 24 jam dah semua faham.Terima kasih Tuhan.

yusufislam said...

cuba kau translate jawa.

wasim said...

intresting blog....!

Work From Home India

Azizi Liow said...

ape cter nie

changapeluda said...

i always enjoy seeing such a good time


cool blog!
i came across it by way of the next blog option
:0]