Apr 4, 2009

sevenadalahtujuh

Tagged by makcik Enon. It's been a while I do tag.

7 fakta tentang aku
- saya susah nak sayang kt orang. amik mase lame.tapi saye senang nak mesra ngn orang.
- i learned the hard way to be what I am now
- suka makan seafood macam kerang, ketam, dan lain-lain. akan tetapi saya tahu x elok makan seafood selalu.
- saya ada mood swing yang pelik. kadang2 saya upset secara tibe2. saya blame weather, hormon dan juge makanan.haha
- saya mudah lapar.saya makan sikit, tapi kerap kali.2 jam sekali mesti nak makan something. kadang2 bila saya lupe nak makan, saya sakit perut, pening2, then jalan longlai.oo kalau nampak saya muntah tu, normalla tu. tpi jgn risau, skrg saya dah pandai control, dah x muntah2 dah.sebab kalau saya minum air sikit pun, saya okay balik. tapi 2 jam lepas tu kene makan balik.
- saya suka sup more than rice.
- saya sentiasa berfikir 24/7. kadang2 xleh tdo sebab otak saya berpusing berfikir tentang masa depan, masa silam dan keluarga saya.

7 perkara menakutkan di dunia
- takut hilang parents dan adik beradik
- takut mati semasa wat dosa besar
- takut perang melanda sampai hidup jadi susah macam kt iraq.
- takut bencana alam sampai x cukup makanan, pakaian, dan tempat tinggal
- takut semua teknologi dalam dunia hilang begitu sahaja, boleh terjadi kan?
- takut kene marah ngn org yg bengis. mesti rasa nak nangis.
- takut hilang deria rasa atau mana2 anggota badan.

7 lagu buat masa sekarang
- jason lo, operator the line is dead
- ACAB, fight for your right
- katy perry, thinking of you
- lily alen, never gonna happen
- jason mraz, i'm yours
- pearl jam, last kiss
- living on a jetplane

7 perkara selalu sebut
- benci nye
- Ya Allah, bengangye
- sabar je la
- kurang ajar tul
- ade kang aku.. kang..
- not bad
- heyyy

7 perkara amat bernilai
- rebel XT
- shiela
- laptop
- my books
- my wallet
- phone
- my scrapbooks

7 orang bertuah jawap soalan neh
- pakcik zikri
- makcik miem
- makcik ikin
- pakcik jimbo
- makcik zaianne
- pakcik kocek
- makcik sureen

1 comment:

Countess Miem said...

Heyy. Benci nye, Ya Allah, bengangye, sabar je la. Kurang ajar tul, ade kang aku.. kang..

not bad.


Haaaa dah jawap :)