Dec 5, 2008

Penn State - Hiking di Nittany Mountain


okay, tak terlmbat lg rasanye kalau nak postkan gmbar2 kt Nittany Mountain. Walaupun, dah diberitahu awal2 yang Nittany Mountain tu bersalji, tapi aku agak takkanla seteruk itu kan, lebih2 lagi Penn State College xde salji pun. Sekali pergi sane, mak oi, penuh dgn salji la. Perghh, seb baik aku pakai elok2, xdela nipis cam certain org, and juge ada hiking boot sekali, xdela hanya pakai kasut futsal kan.

aku mula-mula mmg malas nak bawak makcik XT aku, dah besar gabak, lens basic je, cover hilang. sekali k2, balop and gokun pun bawak dorg yer DSLR. owh demn.. nyesal 8000 kali ah, x bawak makcik XT. tpi xpe, at least, aku jadi model, xdela kene jadi photographer je.

Hiking neh xdela mencabar abes, pergi balik termasuk lunch dan pic session hanyalah amik masa 2-3 jam je. sangatla sekejap. tapi part yang challenging sikit tu time nak turun, pergh, licin abes. siap bole sliding turun. mule2, aku ingt nak turun slow2, tapi dah kalau 2/3 orang turun laju2, mestila aku nak join sekali kan. mane leh bg can kt dorg. hahaha (egoistik). pastu adela 2/3 scene romantik.. eh bukan aku yang terlibat. choiiiii, tapi melibatkan pennstaters jugak, tapi xlehla nk statekan kt cnie.
overall, bestla trip ini. juge thanks la sgt2 kt cik Bina and roomies and other penn staters sebb sudi luangkan masa melayan aku. Cik Bina aka Lubby wat sandwich telur yg sgt sedap!!!!!!!!!! sape2 yg sedang mencari calon isteri tu, rebutla peluang terbaik ini. Cik Bina untuk di lelong.. L E L O N G 3x !!!

2 comments:

SureeN said...

x faham nape tadi aku bukak ade this feed apetah website. and click baru kt sini? uhh.~ *blur*

Unknown said...

ummm, aku tgh debugging page tadi. mybe tu yg sebbkan masalah tu kot